piątek, 21 lutego 2014

Koniec tygodnia :)

Cześć,

Zacznijmy od tego, że jest mi bardzo przykro, że nie udało się nagrać więcej filmików w tym tygodniu ;( Niestety od wczoraj walczę z bólem gardła - a sami wiecie, że jest mi ono niezbędne:)


Zakończyłam już głosowanie odnośnie chata , wybraliście sobotę, a zaraz za nią w rankingu był piątek :) I ta druga opcja dla mnie była najlepsze, ze względu na fakt, że w soboty i niedziele cały swój czas poświęcam rodzinie :) Ale to jeszcze kwestia przemyślenia:)


Tak jak obiecałam, wrzucam ankietę z filmikami na przyszły tydzień:) - chciałabym się Wam zrekompensować za ten tydzień, ciekawe czy mi się uda w przyszłym :) Trzymajcie kciuki za moje gardełko :)


Wszystkim Wam życzę miłego i owocnego weekendu , oczywiście jestem do Waszej dyspozycji, jeśli chodzi o rady i pytania :) Może z małym opóźnieniem, ale będę odpisywać :)

Pozdrawiam 
Weronika



Brak komentarzy: